Tema: Re: Audio/video kabelių testavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-01-16 21:42:50
Simentriniu, bent aš vadinu (nebūtinai teisingai, bet industrija
supranta) kai signalo + ir - turi atskirus vienodus laidus, dažniausiai
šarvas tik vienoj pusėj prikabintas (kad ground loopo nedaryt). O
nesimetrinis būtų, kur shield ir GND yra vienas ir tas pats.

Garsui tie dalykai vadinami balansiniais, tik ne kabelį, o signalą taip
vadina. Todėl, kad kuo puikiausiai galiu nebalansinį garsą pavaryt per
XLR laidą. Bus simetrinis balansiniam signalui skirtas kabelis, su
nebalansiniu signalu. Balansinį signalą galiu ir per UTP pavaryt :)