Tema: Re: Q: Audio/video kabelių testavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-01-16 04:14:20
Kabeliai deja visi skirtingi.. Atsirinksiu jaučiu su keliais bjauriais
transformatoriais iš akies/ausies ir bus ramu, kažkaip praėjo noras
žaisti su laboratorine įranga.

FW kabeliai mintis nebloga :) Dar pirma reik man juos atsirinkti, nes
bent keli yra kurie dropina freimus dėl jungčių (o aš juos dar naudoju
skaitmenindamas video)..