Tema: Re: Q: Audio/video kabelių testavimas
Autorius: Levas
Data: 2019-01-12 20:13:20
o cia ne groundloop? Cia apie fono burzgima.

Geriausia, jei daug laidu, ir jie vienatipiski, tai kai kuriuos papjauti
ir paziureti. Savo audio sistmai naudoju Belkin Firewire kabelius,
kuriuos ismete kazkokia firma (naujus), nes kas siais laikais naudoja
firewire... O ten simetrinis kabelis su dvigubu ekranu ir dar power
gyslos. (garsas eina per simetrinius kabelius). Nuo fono isgelbejo tik
transformatorius (is seno Sony Betacam videomagnetofono).

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt