Tema: Re: Q: Audio/video kabelių testavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-01-12 13:05:34
Kaip jau minėjau, tų laidų turiu virš 100, reikia gal kokių 10 :)
Konkrečiai apie tulpes ir 3.5mm jackus. Prieš išmetant/atiduodant noriu
atsirinkti kurie geresni ***ir šiaip pažaist dirbtuvėse***.

O naudojami įvairiai, bet aš dirbu su analogine audio/video technika.

Kai šarvas blogas - priimamame audio signale girdim foną (50Hz, įvairius
impulsinius maitblokius ir t.t.), kuo šūdinesnis laidas, tuo daugiau.
Video signale raibuliuojančios bangos atsiranda.