Tema: Re: krovimo srovė
Autorius: Levas
Data: 2019-01-09 20:11:40
vienas mano telefonu ir pakrovejas su Qualcomm 3.0 sistema. Kai ekranas
issijunges rodos maciau 9V ir vos ne 2 amperai. Bet tik ijungi ekrana,
itampa krenta iki 5V ir srove varijuoja.

Viskas kaitaliojama priklausomai nuo:
1) batereikos iskrovimo laipsnio.
2) batareikos ir PCB temperaturos.
3) nuo to ka daro telefonas. Ji kai ijungtas ekranas, tai jis zriobia
elektra ir gali buti, kad krovimo cipas+darbinis stabilizatorius vienu
metu gali perkaisti. Ir kad nepasikartotu samsungu beda, isjungia macna
krovima.
4) itariu, kad ir pakrovejo temperatura turi itakos.

https://www.qualcomm.com/products/quick-charge-30

Matosi kad mano 9V*2A=18W tai yra dar vaikiskas krovimas.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt