Tema: Re: krovimo srove
Autorius: Ram
Data: 2019-01-09 12:01:32
 Tikrai renkuosi mėnulį :) Savaime suprantama ,kad prie mažesnio
iškrovimo krovimui mažesnė srovė ,bet iki ~ 70% stovi ,kaip įkalta
..Laido įtaką ir atmetu - trumpas ,storas ,juntys taipo geros .Telieka
kokie vidiniai teplefono procesai ,bet ar jie gali tiek Įtakoti
neisivaizduoju.

---
https://www.avg.com