Tema: Re:Paspirtuko elektrinio laikymas namie
Autorius: svyt
Data: 2018-12-29 11:19:59
"Pilnai pakrautas"
xiaomis yra 4.12V, las is tikro yra apie 80
 proc, matyt paliktas rezervas rekuperacijai, jei is karto
 vaziuoji kazkur ilga nuokalne. Mano antro akumo ir jo pakrovejas
 krauna ir pakrauna tuo paciu ir gimtaji akuma iki 4.18V. tai
 nemazai pravaziavus dar rodo 100 proc. Nesenai tik pastebejau,
 matyt reiks paciam atjunginet pakrovima, ar kraut tik gamyklini
 akuma ilga laika, nes antro akumo bms ji uzkrauna iki beveik 42V,
 paskui per rekuperacija krauna gimtaji akuma ir ten sukelia
 voltaza. Dabar kraunu 2 pakrovejais, nes taip gerokai
 greiciau.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/