Tema: Re: Lietuvoj kas nors pardavineja Knipex 97 53 09 krimpinimo repliuklonus?
Autorius: Pilius
Data: 2018-12-16 17:19:05
O kodėl būtent tokių nori, su paėmimu iš priekio?

Darbe man jos nepatinka tuo, kad spaudžiant 0,5-0,75 laidus labai
sutraiško antgalį. Maloniau dirbti yra su tokiomis, kur laidas iš šono
dedasi kaip tavo nuotraukoje. Kita vertus tokios iš priekio
spaudžiančios gali užpresuoti iki 16mm laidą, nors namie nebuvo tokio
prireikę.

Lemona turi tokias
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=135437&cat=Category:%20repl%C4%97s%20jung%C4%8Di%C5%B3%20u%C5%BEspaudimui

Aliexpress turi tokių
https://www.aliexpress.com/item/HSC8-10S-0-25-10mm2-23-7AWG-HSC8-6-4B-6-6-0-25-6mm2-HSC8/32831768783.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.519c4c4dWsLC3o

Iš aliexpress juodos replės iki 6mm2 labai gerai tinka