Tema: Re: Raspbery Pi triukšmų šalinimas
Autorius: pininfarina
Data: 2018-12-15 13:51:39
O kabelis ekranuotas?

"Remigijus"  wrote in message news:pv2gn9$517$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki
Nesu aš elektronikas, bet pasidariau schemutę pagal duotą brėžinuką.
Laidas ~7 metrų ilgumo, iš kurių 2 metrai prie pat 220V. Ir man gaudo
triukšmus. Už R2 įdėjau 150pF kondensatorių, tai ne visus triukšmus, o
mygtukas suveikia 1 kart, o po to duoda vis tą pačia reikšmę (nesvarbu
nuspaustas ar ne). Pakeičiau 150pf į 10nF, tai skirtumas tame, kad visus
triukšmus nufiltruoja, bet veikia taip pat kaip su 150pF. Tada 10nF
pakeičiau į 100nF, veikia, bet kartais įjungiant ateina 2 mygtuko
paspaudimai. Klausimas būtų kaip apskaičiuoti kokios talpos
kondensatorių naudoti?

Ačiū.