Tema: Re: Rėlių draiveris
Autorius: Shadowed
Data: 2018-11-21 14:43:06
Dėkui už variantus.

MCP23017 - 25 mA iš pino, reiks tranzų... Pas kitus irgi...

Pirmas linkas tiesiogiai lyg ir negali valdyti relių, tai reiks tranzo...
Antras neblogas, bet 500 mA tik gali pašerti. Galima būtų lygiagretint po du
išėjimus, bet tada 3 mikroschemų reiktų. Trečias su tranzais, tai irgi ne
tas, ko norėčiau. Jei jau dėsiu tranzus, tai bus protingi ir valdysiu
tiesiai nuo MCU GPIO, be I2C/SPI.

Radau ir tokį kaip ir idealų variantą, ir jau pasidariau Eaglo biblioteką,
viską, dar paskutinį kartą permečiau akim datasheetą ir blin, pamačiau, kad
nors valdymo pusė 5V, bet rėlių pusėj min 7V. Jei ne tai - būtų idealiai
idealus valdikliukas, viską ko noriu turi, netgi per daug, nes man to
galvaninio atrišimo nereiktų - ISO1H816G

https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-ISO1H816G-DS-v02_04-EN.pdf?fileId=db3a304320d39d590120f700bb736a89

Bet jeigu nebus panašaus su 5V visur, teks imt 12V solenoidus (nu jo, ten ne
visai relės, solenoidai). Gaila, jie ir brangiau ir jau turiu penkiavolčius.

"Vitoldas"  parašė naujienų news:pt3h79$u18$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.11.21 11:51, Shadowed wrote:
> Patarkit, kolegos, kokį nors draiverį relėms valdyti per I2C ar SPI.
> Maitinimas visur 5V, relė valgo 1A, vienu metu įjungta bus tik 1 relė.
> Viso 10 relių, tai jeigu ne viena IC, tai turi daisychain'intis. Korpusas
> geriau būtų SMD bet su kojytėm.

MCP23017, MAX4820 (70mA),  LTC4255 (srove priklausys nuo panaudoto
NPN ar MosFet - ULN2803, FDC3612 etc)...

arba kazkas tokio gatavo:
https://www.ebay.com/itm/MCP23017-DIP-SOP-Bidirectional-16-Bit-I-O-Expander-I2C-IIC-Interface-ASS-/263458059047

https://numato.com/product/16-channel-relay-controller-board

http://www.crossroadsfencing.com/BobuinoRev17/