Tema: Re: Perjungeju pajungimas
Autorius: erniss
Data: 2011-05-13 22:15:09
Teisingai,neimanoma,supratau ta pats, taciau nieko negriaudamas
sugalvojau,kaip dalinai issisukti is situacijos-panaudoti pirmame taske
vienguba perjungeja, antrame taske dviguba perjungeja ir nuli paimti is
gretimos rozetes antrame taske. Tada su pirmu perjungikliu valdai viena
lempu grandine tik, o su antru dvigubu abi grandines.