Tema: Re: LT atsigauna !?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-20 09:33:25
2013-06-19 09:55, KEdas rašė:

> Tai panašiai ir yra. Savivaldybė numato kurie sklypai turės
> privažiavimus, komunikacijas, vandentiekį, viešąjį transportą pagal tai,
> kokia yra žemės paskirtis. Komunikacijos juk eina per valstybinę žemę, o
> ne per privataus savininko. Jei kas nors nori statyti naują miestą –
> visada prašom: perka diiiidelį žemės sklypą, daro jo detalų planą,
> susitvarko komunikacijas ir statosi kas patinka.

As turejau omenyje, kad savivaldybes galetu isdavineti leidimus medziu
kirtimui TIK savo sklypuose, o zmones savo sklypuose su medziais
tvarkytusi patys, isskyrus saugomus medziui, kurie pazymeti toponuotraukoje.

Tavo atsakymas tik patvirtina mano pastaba, kad
"atsakymas i klausima "LT atsigauna !?" negali buti teigiamas. Lietuva -
lyg reanimuojamas ligonis tai atsigauna, tai vel komoje, bet pasveikti
neturi jokios galimybes. Ir priezastis ne valdzioje, bet pacioje
visuomeneje."

Sizofrenija?