Tema: Re: LT atsigauna !?
Autorius: md
Data: 2013-06-19 16:26:25
On 2013.06.19 10:14, RaR wrote:
> Na, mano pozicija dėl statybų ir viso kito aiški - turi būti kuo mažiau
> apribojimų ir reguliavimų disponuojant savu turtu. Nebent kažkokie
> veiksmai kenkia pašaliniams, o tai beveik visada reiškia kad jų pasekmės
> išeina už tavo privačios valdos ribų - pili kažkokias atliekas, kurios
> pasklinda už tau priklausančių ribų, pastatai dangoraižį, kuris užstoja
> saulę gretimo sklypo savininkui, keli dideli triukšmą ir pan.

O ka, neteko girdeti tokiu atveju kai zmogus pamokejo kazkam kysi,
nelegaliai issiplete sklypa, ten pastate nama ir dabar kitas nebegali
patekti i savo sklypa. Buvo ir teismai ir ziniasklaida - rezultate
niekas nieko negali pakeisti.

Kitas pastate kiaulides salia kaimo - vieniems atrodo, kad smirda, kiti
sako viskas OK. Arba su garsu - tu irodyk, kad triuksmauja kaimynas,
nifiga neirodysi.

Todel turi buti istatymai kurie is anksto uzkirstu kelia zmoniu
susipriesinimui.