Tema: Re: LT atsigauna !?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-19 08:50:30
2013-06-18 12:38, RaR rašė:
> Tada nesuprantu apie ką tu kalbi. Galvojau, kad tau rūpi bankuose
> laikomi "nenaudojami" indėliai, tad pateikiau statistiką, kad jie jau
> paskolinti ir ne kartą perskolinti, taigi, kažkaip investuoti.

Na imam konkretu atveji. Mano kaiminysteje yra desimtys sklypu
savininku, kuriems neleidzia busto statybai isigytuose zemes ukio
paskirties sklypuose ka nors daryti. Ir tuo paciu nepriziurimus sklypus
apdeda mokesciais. Gaunasi, kad savivaldybes biurokratai disponuoja
sklypais ir dar juos apmokestina, kad daugiau PARAZITAMS butu pinigu.

http://verslas.delfi.lt/nekilnojamas-turtas/didesniu-mokesciu-uz-zeme-
isvengti-galima-iki-liepos.d?id=61613969#ixzz2WXtf2Sba
"Didesnių mokesčių už žemę išvengti galima iki liepos"
"Plotai, kurie nėra žemės ūkio paskirties, nors ir yra su medžiais, prie
apleistos žemės nepriskiriami", - paaiškina N. Misiūnas.

HA HA HA 2013-06-18 09:19
Vilniuje pilna zemes ukio paskirties apleistu sklypu su priaugusiais
medziais. Apleisti sklypai, nes savivaldybe nieko neleidzia juose
daryti. Bet numatytos baudos uz tai, kad priaugo medziu ir... uz tai,
kad juos isnaikinsi.

http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/bauda-uz-nugenetas-liepas-pri
es-paskelbdami-pasiule-prisesti.d?id=61649931
"Bauda už nugenėtas liepas: prieš paskelbdami pasiūlė prisėsti"
Pasodinai, auginai, puoselėjai, sugalvojai padailinti – nugenėjai. Ir
sulaukei baudos. Teritoriją, kuria niekas nesirūpina, keliolika metų
tvarkę šiauliečiai sulaukė "padėkos" – baudos už šešias nugenėtas liepas.
Kadangi Lazdijų gatvės gyventojai gera valia žalos neatlygino, jiems
buvo skirta ir 200 Lt bauda, kurią teismas sumažino iki 50 Lt. Tiesa,
pati padaryta 3440 Lt žala teismo sprendimu buvo sumažinta iki 800 Lt,
nors Aplinkos ministerijos Šiaulių regiono aplinkos apsaugos
departamentas prašė teismo ieškinį tenkinti visiškai ir nurodė, kad
medis buvusią formą įgis tik maždaug po 10 metų.

Ar tikrai savivaldybes parazituoja? Akivaizdziai tai matosi is, per
krize!!!, atsiradusiu 40 milijardu privaciu zmoniu indeliuose. Paemiau
pavyzdi ne is statybu, o siaip, kad parodyti mentaliteta. Juk tai tas
pats pokario stribu mentalitetas.
O kaip turetu buti is tikruju?
1 Savivaldybe isduoti leidimus GALI tik jai paciai priklausanciuose
sklypuose.
2 Privaciuose sklypuose medzius sodinti/kirsti/geneti galima tik su tu
sklypu savininku leidimais.
3 Saugomi, kuriems reikia leidimu is gamtosaugininku, turi buti pazymeti
toponuotraukuose. Jeigu ju toponuotraukose nera tai ir nera ka saugoti.
Atrodo visai paprasta ir logiska, bet tvarka yra kitokia...

Taigi ir atsakymas i klausima "LT atsigauna !?" negali buti teigiamas.
Lietuva - lyg reanimuojamas ligonis tai atsigauna, tai vel komoje, bet
pasveikti neturi jokios galimybes. Ir priezastis ne valdzioje, bet
pacioje visuomeneje.