Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-17 16:48:45
2013-06-17 14:23, RaR rašė:
> Vieno iš kelių TV kanalų žiūrėjimas šiuolaikinėje informacijos priemonių
> begalybėje - poreikis, tikrai nelygiareikšmis poreikiui pavalgyti,
> susimokėti už būstą ar gauti medicininę pagalbą. Kažkodėl net tokia
> turtinga šalis kaip JAV neturi valstybinės TV ir, manau, absoliuti
> dauguma amerikonų net neįsivaizduoja kam ji galėtų būti reikalinga.

Kazkaip nekyla man noras LT luginti su US. Vargu ar atrasi analogiska
Lietuvai valstybe, kurioje nebutu valstybines TV. Ar man reikalinga
valstybine TV? Atsakymas butu, kad as greiciau galeciau apsieiti be
lietuvisku komerciniu TV kanalu, negu be valstybinio. Tuomet klausimas:
kodel turiu moketi uz komercinius TV kanalus? Pirkti reklama? Pagaliau
valstybe turi vykdyti savo politika. Kaip ji tai daro, jeigu neturi
masiniu informavimo priemoniu: spaudos, TV, radijo...