Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-13 11:16:41
2013-06-13 09:16, RaR rašė:
> Bet žmogui truputį apmaudu buvo kai atkūrus nepriklausomybę ir net
> uždraudus kompartiją po kelių metų ateina kažkokio leidimo į savivaldybę
> - o tame vadovaujančiame poste vėl tas pats jį terorizavęs komunistinis
> funkcionierius įsitaisęs.

Siandien salia kedes, kurioje sedejo vienas funkcionierius, salia
pasistate kedes dar keletas funkcionieriu. Primytyviose visuomenese buvo
pasiskirstymas: darbo jega, dvasininkai, kariai ir pazemintieji.
Siandienineje Lietuvoje atsiskyre funkcionieriu sluoksnis. Atsiskyre,
nes labai gerai matosi ju savybes, kuriu nepamatysi kituose sluoksniuse.
Tipisku tokiu parazitu pavyzdziai: Tomasevskis, Bradauskas, Vagnorius...
Jie gatavi ir savo motina parduoti, bet kokiai valdziai. Ar tai ju
trukumas? Man jie netrukdytu, jeigu jiems mano renkama valdzia nurodytu
ju vieta tokia kaip sunims saugoti siena. Siandien gi jie gano mus,
avis, kaip vilkai. As nenoriu buti vilku, bet ir nenoriu buti avimi,
kuria gano vilkas. Kodel taip ivyko? Todel, kad zmonems rupejo
ikanomika. Kokios labiausiai isimintinos ano meto ikanamistu kalbos?
Svedijoje valkata geriau apsirenges uz Lietuvoje DIRBANTI inteligenta.
Desninga, kad su tokiu mentalitetu turime siandieninius rezultatus ir
visi nepatenkinti