Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-13 08:32:22
2013-06-12 16:40, amenox rašė:
> Skirtingai nuo tavęs aš žinau kas yra nepriklausomybė ir kokia jos
> kaina, žinau ko siekia rusai, ir tikiuosi savo vaikams išaiškinsiu apie
> visa tai. Aš negaliu visiems čiulpiantiems įrodyti kad jie neteisūs, bet
> tikiu kad su laiku tie su raudonais pleistrais ant akių išnyks iš mano
> ir vaikų gyvenimo. O ko tu čia sieki ir tavo mastymo logikos iki šiol
> neina suprast, na bet ir nereikia.

Labai gerai, kad zinai ko siekia rusai. O ar tu zinai ko siekia,
pavyzdziui, lenkai? Ar negali buti taip, kad tavo ateitis visiskai
nepriplauso nuo rusu, nors tu cia marskinius veltyui plesai, ir visiskai
priklausomas nuo "stratreginio partnerio" nors to nezinai? Tai tik
klausimas tau.
O jeigu uz dujas neciulpsi raudono Putino galo tai kam tu kitam noretum
ciulpti? Taip pat dar klausimas ar Putino galas tikrai raudonas? Gal
melynas?