Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-12 15:59:13
2013-06-12 12:39, RaR rašė:
> Dėl to laikotarpio iki tikros nepriklausomybės 1991 m. antroje pusėje aš
> neturiu daug priekaištų. Tada reikėjo daug kompromisų norint turėti
> valdžią, daug kaulų numesta ir privilegijų palikta kolchozų
> pirmininkams, gamyklų direktoriams, įvairių jėgos struktūrų vadovams.
> Bet vėliau buvo ir netgi seimas kai konservai su krikdemais turėjo
> absoliučią daugumą, ir tuo metu tikrai galėjo įvykdyti radikalesnes
> reformas, labiau modernizuoti Lietuvą. Pvz. mano tėvas, aršus
> antikomunistas, nors dažnai už anuos ir balsuodamas, ant konservų ir
> [...]
O kur tavo tevas buvo kai Landzbergis bande desovietizuoti Lietuva su
visa savo seimo dauguma? Man irgi apmaudu, kad neivyko desovietizacija,
bet jokiais budais negaliu pykti. Nes pats nesupratau anuomet kam to
reikia ir SVARBIAUSIA kaip ir ka desovietizuoti. Dar ir todel negaliu
pykti, kad iki siol didzioji dauguma lietuviu to nesupranta. Rezultate
kaip versiai renka tokia valdzia, kuri jiems neketina pasaru pasirupinti.