Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: RaR
Data: 2013-06-12 13:39:45
Dėl to laikotarpio iki tikros nepriklausomybės 1991 m. antroje pusėje aš
neturiu daug priekaištų. Tada reikėjo daug kompromisų norint turėti
valdžią, daug kaulų numesta ir privilegijų palikta kolchozų
pirmininkams, gamyklų direktoriams, įvairių jėgos struktūrų vadovams.
Bet vėliau buvo ir netgi seimas kai konservai su krikdemais turėjo
absoliučią daugumą, ir tuo metu tikrai galėjo įvykdyti radikalesnes
reformas, labiau modernizuoti Lietuvą. Pvz. mano tėvas, aršus
antikomunistas, nors dažnai už anuos ir balsuodamas, ant konservų ir
konkrečiai Landsbergio labai pyksta, kad neįvykdė desovietizacijos.