Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-12 10:16:01
2013-06-12 02:49, abc rašė:
> Jokie ne analogiški. Viskas būtų jau įvykę, o dabar - tik laukiam ir
> plaukiam. Neaišku kur, be vizijos ir strategijos.

O as neabejoju, kad rezultatas bus analogiskas. Liaudis gauna tiek kiek
yra verta - kad nedvestu badu. Blogiausiu atveju kapitalas be pastangu
toki mizeri "dotuotu" is savo kisenes. Manau, kad kol kas ir taip per
gerai gyvename, jeigu galime pensininkams moketi tokias dideles pensijas.

> Pasižiūrėk į istoriją Lietuvos ir visi atsakymai bus aiškūs. Bus
> geležinis valdovas ir jis spręs, ką su kuo įsipareigoti. Jeigu patys
> nesugeba gražiuoju.

Kodel ziureti i istorija. Turime Grybauskaite - stiptriausia vadova per
visus istorinius laikus. Vytautas Didysis vargu ar vertas jos mazesniojo
pirstuko...

> 50mečių karta jau daug blogio Lietuvai padarė. Metas jau jiems pailsėt.

Siulai jiems pensijas didinti?

> Šiaip čia ironija, jei ką. Nėra taip blogai. Bet tas bukumas lietuviškas
> erzina ne juokais. Šaipiausi ir šaipysiuos iš jo, nes man taip patinka.

Musu visu, iskaitant ir mus abu, nuomones sutampa. Pakalbek su mokyklos
nebaigusiu berasciu pensininku: didzioji dauguma pritaria, kad ju
islaikymas yra per didele nasta dirbantiesiems. Jie nepasitenkinima
kelia, kad "vagys" nesugeba TEISINGAI perskirstyti piniga.