Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:50:09
On 11/06/13 18:10, RaR wrote:
> Tai gal ne vien Lanzbergį teko ginti, o Lietuvą? Anas irgi kaltas buvo -
> juk pats Prunskienę pastatė, kuri pasirodė išdavikė besanti, paskui
> Vagnorium aklai pasitikėjo, o tas irgi pasirodė sabotažininkas, dabar
> jau, atrodo, ir Kubilius blogas. Jeigu tėvelis pratemptų dar 10 metų,
> tai manau ir Kubilių jau KGB-istu vadintų. Suprantu - menininkas, nei
> ekonomikoje nei techniniuose dalykuose visai nesigaudo, bet kai nemoka
> susirasti kvalifikuotų ir patikimų žmonių - tai jau didelė problema
> vadovui. Manau, jei jis iš politikos būtų pasitraukęs po 1992 rinkimų,
> [...]

Tai daug kas Lansbergį išdavė. Tas pats Krašto apsaugos ministeris,
kuris ir atsėdėjo. Kaip ten jo pavardė - pan Butkevič? O Paksoidas? (tas
pats, kurio plytelėm išgrįsta Katedros aikštė. Berods, tas plyteles
keisti reikėjo nes, pasirodo, buvo nekokybiškos?) O Maldeikis? O
Žiemelis? Tie patys įžymybės Ozolas ir Juozaitis - kažko su juo
nepasidalino. O kur visi kolūkių pirmininkai, susigviešę valstybinį
turtą, ir užpylę ant jo srutų? Nors ne jis pirmas (LNDZB) sugalvojo eiti
Laisvės keliu (pirmasis buvo Terleckas, o prieš Terlecką tai buvo sutarę
lenkai*), bet jis buvo ir tebėra strategas. Jis turi aiškią viziją, kur
šalis turi eiti. O jau pakalikai ir prisiplakėliai** tegul įgyvendina.
Jeigu sugebės.

Man susidaro toks įspūdis, kad tu nesi daręs verslo su lietuviais.
Gyveni savo laboratoriniame vakuume užsisklendęs. Nustebtum, kiek
išdavysčių.

* todėl man keista, kai lietuviai ima save liaupsinti, atseit jie čia
Sovietus sulaužyti sugalvojo. Iš tiesų viskas vyko nuoseklia vaga, kaip
ir turėjo vykti (pačių komunistų piniginės problemos, lenkai/čekai,
vėliau CCCP). Pirmasis CCCP krachui pamatus padėjo turbūt ponulis
Brežnevas, ištaškęs velniai žino kiek lėšų, kad tik aplenktų JAV karinėj
estafetėj. Jam pavyko, užtai matom kokia kaina.

** taip sakau, nes dauguma tokių - kur bepažvelgsi. Bile kad palaižyt
subinę už 3K LTL/mėn. Tas pats Albertas Šimėnas buvo tuščia vieta. Kaip
ir Adamkus. Bet padėtis gerėja ir gerės.