Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:49:37
On 11/06/13 06:48, Vidas Makauskas wrote:

> Na tai tau zmogus ir aiskina, kad rezultatai butu analogiski.

Jokie ne analogiški. Viskas būtų jau įvykę, o dabar - tik laukiam ir
plaukiam. Neaišku kur, be vizijos ir strategijos.

> Vienas is variantu. Bet kaip tada bus su VALDZIA. Ji juk negali taip
> ilgai laukti, neturedama valdzios. Isipareigojimai spaudzia...

Pasižiūrėk į istoriją Lietuvos ir visi atsakymai bus aiškūs. Bus
geležinis valdovas ir jis spręs, ką su kuo įsipareigoti. Jeigu patys
nesugeba gražiuoju.

> Na tai dar pora kadenciju pagyvensim is skolinimosi, kad islaikyti
> pensininku sukaupta turta (pensininkai is sio turto neguvena, nes jis
> skirtas vaikams ir anukams). Tuomet VALDZIA skestels rankomis ir
> pasakys, kad pinigu pensijoms NERA. Kad taip bus rodo jog VALDZIA savo
> vaikus issiuncia gyvenima kurti emigracijoje.

50mečių karta jau daug blogio Lietuvai padarė. Metas jau jiems pailsėt.

>  >
> O kuom tu cia nepatenkintas. Nori papigiai pratesti agonija dar kelioms
> kadencijoms?

Ne, noriu skolintis litais ir rinktis prie ko litą rištis, o ne
priklaisyt nuo italų/prancūzų malonės ir toliau vykdyt vidines devalvacijas.

>  >
> O ka daryti su likusiais? Pasinaudoti Hitlerio patarimu ir sukisti i
> duju kameras?

Šiaip čia ironija, jei ką. Nėra taip blogai. Bet tas bukumas lietuviškas
erzina ne juokais. Šaipiausi ir šaipysiuos iš jo, nes man taip patinka.