Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:49:25
On 11/06/13 11:11, RaR wrote:

> [...]
> Grybauskaitės reikalavimu galiausiai išformavo, nebūtų sukurtas be
> stiprios konservų paramos, jie ne tik už jį balsavo, bet ir aktyviai
> agitavo. Tad nereikia čia lia lia, skirtingai nuo daugelio kitų, aš visa
> tai atsimenu. Nesakau, kad konservai prie to išlaidavimo prisidėjo
> daugiau nei socdemai, bet jie tikrai nieko nedarė priešinga linkme, nors
> galių net būdami formalioje opozicijoje turėjo tikrai daug. Beje, galiu
> pridurti, kad 2008-ais metais seimo rinkimuose balsavau būtent už
> konservus, nes rinkausi juos kaip mažesnę blogybę tarp kitų partijų.

Atleisk, bet jeigu Tu nesupranti, kad valdžioje esantis yra atsakingas
už savo vadovavimo laikotarpiu priimtus sprendimus (mažuma ar dauguma -
čia jau atmazkės) - ir iš jo būtina reikalauti atsakomybės, o ne vien
nekaltu veideliu pocketinti 15K atlygio mėnesinio, tai ryškiai imu
abejoti sugebėjimu apskritai kritiškai vertinti politinius procesus. Kas
link opozicijos - tai jų pareiga kontroliuoti. Šiuo konkrečiu atveju aš
visai suprantu kanciervus, nes jie a) neturėjo rimto finansinio
išprusimo b) norėjo būti patriotais - didinti gimstamumą. Be abejonės,
jie be reikalo tuos sprendimus padėjo (ar nekliudė) priimti, bet....

.....vėl pasikartosiu IR ŠĮ KARTĄ GARSIAI - kad konservatoriai prieš
rinkimus laimėję daugiausiai rinkėjų pasitikėjimo, eilinį kartą buvo
palikti ant ledo (visai kaip ir šiais rinkimais). Todėl tie
pavirkavimai, kad neva Kirkilas ir komunistų partija buvo labai
suvaržyti ir terorizuojami konservatorių yra mažų mažiausiai juokingi.
Juk jie patys nusprendė save pastatyti į tokią poziciją (RAKOM?). Nes
būtent tiems komunistėliams rankytės knietėjo SUSITARTI ir sudaryti SAVŲ
LOJALIŲ liaušių vyriausybę, nepalankius pastumiant į šoną. O ar ta
Vyriausybė dirbs, ar ji nedirbs ir kaip dirbs - jiems nerūpėjo. A priori
tyčiojosi iš rinkėjų, ir tiek. Todėl liaudiškai tariant, patarimas
Kirkilui mano yra paprastas: "Nemoki pist - nereikia lyst." KALTAS.
KALČIAUSIAS. Šitoks deficitas prisuktas. Taip pat manau, kad opozicija
tų tikrųjų finmino skaičių ir nematė - sėdėjo Seime sau, svajojo apie
rožinę ateitį, ir tiek. Kol neteko iš arčiau susipažinti.

Kas labiausiai knisa, tai tie Kirkilo dabartiniai tiražuojami purvai per
delfi lygio portalus. Jis, blet, geradėjas
atsidaro, nekaltoji mergelė. Ar Tu tuo nuoširdžiai tiki, kad įmonės
vadovas nekaltas valytojai vagiant? Civilizuotame pasaulyje už tokius
fintus vadovas lekia iš kėdės visada.

> Tai tokias frazes tik ir gali mėtyti njūsuose sėdėdamas. Politikoje su
> tokiomis frazėmis nieko nepasiektum, ten ir taip užtenka nesąmones
> rėkaujančių kvailių, nemokančių ir nenorinčių spręsti problemas.

Jie nenori spręsti, nes yra angažuoti. Švogerio švogeris. Ką jie (du
švogeriai) gali išspręsti? Tokiais ir numirs. Aš gi - nepriklausomas ir
laisvas. Galiu daryti ir sakyti ką noriu. Ir į skūrą duoti irgi, jei
matau reikalą esant. Vat čia yra tikroji laisvė - sunkiai nusakomas
jausmas. Bet vistik tau nepatinka reali situacija - kad Sodroj nieko nėr
ir nebus? Kaip suprantu, Tau geriau jau tautai makaronus kabinti.... O
kiek mes jau metų tų pačių makaronų klausom ir niekas nevyksta? Tai kur
čia gėris - vogti slapčiom iš vienos kartos perduodant kitai?

> Gerai dar, kad vidutinis Lietuvos pilietis nėra tiek kvailas, kad tokius
> kaip tave rinktų. Įsivaizduoju situaciją, jei kokiam Šustauskui pavyktų
> pinigų spausdinimo mašiną į savo rankas perimti. Tada po Kauną girtas
> plavinėdamas jau nebe dolerius mėtytų, o litus karučiais vežiotų, tik
> bijau, kad labai greitai į tuos karučius niekas nebekreiptų dėmesio...

Man iki Šustausko - kaip nuo VLN iki KNS. Todėl gali miegoti ramiai. Bet
prieš gąsdindamas tautą geriau apibrėžk sąvokas, ką turi omenyje. Nes
man spausdinimo mašina yra visos CB funkcijos mano namuose. Valiutų
valdyba irgi ne panacėja - reikia žinoti kokiu padažu užpilti ir kada,
antraip gali pakenkti. Apskritai, tai Tu kalbi tokius keistus dalykus.
Šaunamasis ginklas savaime nėra pavojingas. Viskas priklauso nuo to, kas
jį rankoje laiko. Kadangi jo gyvenime nesi laikęs, tai visiškai
nesuprasi apie ką aš kalbu.