Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:49:08

> Kai pinigų spausdinimo stakles užvaldytų šustausko lygio veikėjai,
> galėtų ir pradėti dvėsti.

"Kito žvilgsnyje įžvelgia krislą (Šadžius stakles apsikabinęs - įdomi
vienok karikatūra išeitų), bet savo akyje net rąsto nemato (Dragis)"

Darai loginę klaidą, manydamas, kad įžengimas į eurą garantuoja Lietuvai
ilgalaikę stabilią valiutą, kai tuo tarpu ji nuolat fundamentiškai
silpninama (tik prašau, nepradėk man pisti proto su savo M1 pinigų mase).

P.S. Įrodyk savo teiginius. Nei norvegams, nei daugeliui kitų tokių
fobijų nekyla, bet Tau kyla. Tai gal problema tavyje? Net ir sudirbus
savo valiutą (ką dar reikia pasistengti įvykdyti), visada galima a)
išleisti valiutą litas2 arba b) de facto dolerizuotis. Tai kur bėdos?