Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:48:37
On 11/06/13 05:55, Vidas Makauskas wrote:

> Bet juk pats toliau ir rasai. Bet suiruteje nematai vieno esminio
> momento, nes "dvasingumo" neturi. Imkim ant pirstu analogiskas
> aplinkybes Rusijoje kai atejo i valdzia Gorbaciovas ir laize amerikonams
> batus, kad gauti $90,000,000,000 paskola, kuri (jo ir jo salininku)
> manymu turejo isgelbeti Rusija nuo suirutes. Ar buvo taip, kad vieni
> dziaugesi suirute, o kiti drebejo is baimes?

Man į tavo mistinį pasaulį sunku prasibrauti ekspromtu. Gal pradėkim nuo
sąvokų apibrėžimo ir kuo čia dėtos kažkokios "dvasingos" patirtys, kurių
aš neturiu? Gal dar žinai, ko neturiu?

> Rasai apie ES suirute. Na ir nusispjauti man. As banke turiu saskaitoje
> tik einamosioms islaidoms ir nezadu jokiai "juodai" dienai kaupti. Kaip
> as galiu nukenteti?

O kaip tu negali nukentėti? Ar Tu iki galo suvoki, ką Lietuvai reikštų
antra vidinė devalvacija (masinis bedarbystės augimas)? O NT/automobilio
ir t.t. mokesčiai, kad padengti Sodros 23 metų pasakas, 50 proc.
biudžeto deficitą, galbūt net "dvasingą" Katalikų bažnyčią (beje, iš ko
jie gyvena?)

> O vat tau, simtaprocentiniam litofcui, reiketu bijoti. Bet vietoj to,
> kad cyptum del to, kad tu neturi jokios itakos ir negali nieko pakeisti,
> galetum pasiruosti artejanciai suirutei. Klausimas: kam ES yra naudinga
> ir kam yra nenaudinga suirute? Toli eiti nereikia. Kaimyne Lenkija jau
> dabar planuoja savo protektorata Lietuvoje.

Turbūt būtų teisinga teigti, kad šiandien Lenkijai turiu daugiau įtakos,
nei Lietuvai. Tai kas te per protektoriatas, kurio labai bijai -
paporink, prašau? Kudirkos Naumiesčio kokio tai vietinio klapčiuko
išdaigos (girdėjau istoriją, kad anas minta iš LTU biudžeto, kai tuo
tarpu uždarinėja lietuviškas mokyklas)?