Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:48:24
On 24/05/13 07:29, RaR wrote:

> Nieko nesupratau.

Tai blogai. Eik ir švieskis.

> 1. O tai tų 10% nebuvo? Net de facto bankrutavusi Graikija už tiek
> nesiskolino.

Nesiskolino, nes savanoriškai išmainė tai į 30-50 proc. bedarbystę. Ar
verta aptarinėti tokius nuobodžius dalykus?

> 2. Visų pirma jei gyvuos eurozona, jokio reikalo nematau iš jos
> išstojinėti.

Eurozona esamame pavidale negyvuos. Toliau?

>Antra - išėjome iš Sovietų Sąjungos, tai pasitraukti iš
> euro zonos - jokių problemų, ES komisarai gali tik pabambėti ar kokias
> išmokas sumažinti.

Iš pradžių sakei, kad "atsirišti", o dabar jau - "išstoti"? Čia tik
techninės detalės, sakai? :)

Graikija iš euro zonos nepasitraukia ne todėl, kad ją
> kas nors ten laiko, bet todėl kad jie patys iš ten nenori išeiti.
> Skirtingai netgi nuo kokios Latvijos, kur už eurą yra kokių 40%
> gyventojų, Graikijoje už jį pasisako netoli 70%, nes žino kas lauktų jų
> pajamų ir santaupų grįžus prie drachmos.

Graikams jau de facto chana. O Tu nori kad ir Lietuvai taip pat būtų.
Visa esmė tame, kad VEIKTI reikia IKI tol, kol chana ateina, o ne po to.

Dėl Sovietų: na, kaip čia pasakius. Pasižiūrėk sausio 13 filmukus. Ten
žmonės tikėjo ir norėjo, netingėjo. Viens kitam padėjo. Dabar gi -
aptingo, susikivirčijo, nuėjo savais keliais, apsivogė ir pasaulio
klounais pavirto. Kai Lietuva atsikratys savo fobijų dėl dvigubų
pilietybių ir pradės importuoti juodulius į savo kraštą (kad praskiesti
savo apvalainus galvos genus - apie juos detaliau gali pasiskaityti
Lavastės knygoj) tuomet pradės reikalai judėti į priekį. Raumens (galvų
skaičių) reikia užsiauginti. 16 melejuonų kaip pas olandus būtų pats
tas. Jau matau Putiną ir jo parankinius Lietuvoje klykiančius iš
isterijos - faina būtų, sutik?

> Iš kur toks tikrumas?

Patirtis.

> Vėl tau sunkiai daeina. Sakau kad Lietuvoje ir taip maži atlyginimai
> lyginant su dauguma ES šalių, o tu juos nori dar piginti nuvertindamas
> litą, o po pradedi verkti dėl didelės emigracijos. Sunku, kai galvoje
> tokia maišalynė, tuomet vieno proceso nesugebi susieti su kitu.

Matai, čia nėra kažkoks rimtas šou, už kurį litus moka - tada galima
detaliai ruoštis. Aš žinau, kad Lietuvoje maži atlyginimai. Aš taip pat
žinau, kad negalint konkurencingai parduoti ženkliai daugiau savo
paslaugų užsienyje jie ir liks tokie maži. Aš taip pat žinau, kad kurso
perrišimas padeda parduoti daugiau paslaugų. Dar žinau, kad perkamosios
galios kreivė pradžioj smuks, bet ilgainiui augs (įsivaizduoji?). Mes
abu žinom, kad Lietuvoje 40 milijardų LTL bankuose (gera pagalvė
pradiniam kurso perskaičiavimo efektui minimizuoti). Dar abu žinom, kad
emigracija gali būti tik laikina - tai priklauso nuo apvalainų galvų
Lietuvoje.

O dabar gal užteks išsikalinėti ir vaizduoti "šikantį katiną" dėl to
pingančio lito? Nes kalbam apie paprastus dalykus. Kažkodėl tas
pingantis litas tamstai labai nepatinka. Importo biznį suki?