Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: RaR
Data: 2013-06-11 21:10:02
Tai gal ne vien Lanzbergį teko ginti, o Lietuvą? Anas irgi kaltas buvo -
juk pats Prunskienę pastatė, kuri pasirodė išdavikė besanti, paskui
Vagnorium aklai pasitikėjo, o tas irgi pasirodė sabotažininkas, dabar
jau, atrodo, ir Kubilius blogas. Jeigu tėvelis pratemptų dar 10 metų,
tai manau ir Kubilių jau KGB-istu vadintų. Suprantu - menininkas, nei
ekonomikoje nei techniniuose dalykuose visai nesigaudo, bet kai nemoka
susirasti kvalifikuotų ir patikimų žmonių - tai jau didelė problema
vadovui. Manau, jei jis iš politikos būtų pasitraukęs po 1992 rinkimų,
Lietuva tikrai nebūtų nieko praradusi.