Tema: Re: A? prie? Euro ?vedim?, o J?s?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-11 08:37:49
2013-06-10 16:25, RaR rašė:
> Tai jau rašiau, kad man tos temos neįdomios - nei tautiškumas, nei
> induizmas, o labai dažnai nuo Sąjūdžio laikų vartota sąvoka
> "dvasingumas" mane kone pykina.

Kuo maziau valdzios vyras dvasingas ir kuo daugiau valdzios tai jis
tuom arciau monstro, o tu tuo labiau tik darbo jega, susidevinti ir
nurasoma i ekonomikos nuostolius. Induizmas cia ne prie ko, o
tautiskumas labai ir labai parodo tavo dvasingumo lygi. Ne issilavinimo,
o dvasingumo. Tai supranta ir "komjaunuoliai". Jiems nesvarbu kuria
valdzia paraziduoti. Reikia visuomenesi dvasingumo - bus. Ir jis jau
dvasingai prisitaiko prie aplinkybiu. Tu turi proto tai matyti, o
dauguma - ne.

> Tu, aišku, visus jo raštus perskaitei?
> Maironis - poetas ir tiek, nesu aš didelis poezijos mėgėjas, bet per
> lietuvių kalbos pamokas su juo neišvengiamas susidursi. Sąjūdžio laikais
> buvo prisiminti ir labai išgarbinti bent keli poetai, rašę tautine
> tematika, bet dabar jie labai sėkmingai užmirštami, nes, anot poezijos
> gerbėjų, jų poezija tikrai neypatinga.

Tu manai, kad rasantys uzstales tostu poezija nereikalingi?

> Pvz. S. Neris, kad ir kokia buvo
> jos biografija, kaip poetė daug talentingesnė už daugelį tų "tautiškai
> teisingų".

Tu kaip mano mineti komjaunuoliai,"nesu aš didelis poezijos mėgėjas",
bet TEIGIU apie tai ko visikai nesuprantu. Ir net nesuprantu, kad
nesuprantu.