Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-06-11 04:09:28
On 24/05/13 01:11, abc wrote:

> Na tai ką, sumuokim rezultatus: 11 UŽ ir 7 PRIEŠ ...
>
> ... ir ženkime į sekantį etapą. LTU įsiveda eurą.....Lietuva išdidžiai
> įmoka įnašą į stabfondą....o euras - suskyla. Vokiečiai siunčia italus
> ant trijų raidžių ir traukiasi. Lietuvos verslams kinkos dreba, o
> Lietuvos obligacijų ir vekselių palūkanos vėl grįžta maskatuotis į 9-10
> proc ribas. Dragis išlenda TV dėžėj: "Ramiai, chebra. Aš čia valdovas.
> Perku LTU obligacijas. Varysim iki galo." Pan Butkevič, kaip ir
> Kirkilas, vėl daužosi į krūtinę: "Krizės nėra".
>
> Su kuriais (vokiečiais ar italais) pasilieka LTU proto bokštai? :))

Tai nežino niekas, ar su vokiečiais ar su italais lietuviai pasiliks
galutiniam etape?

Na va, latviukams jau sušėrė. Neveltui jie - zirga galvos. Belieka
litoffcams įsijungti. Juk mes nusimausim paskutines kelnes, kad tik
įtikti Briuselio kopūstams. Koks ten nachui referendumas - čia gi tik
valiutos klausimas. VAE referendumas dviprasmis-šešiaprasmis suskelbtas
buvo be jokios naudos. Bet kur yra reikalas - ten tautai nevalia kištis.
Niu niu niu - per durni. Kas bus paskum - ne mūsų bėda. GYventi reikia
šiandien, keisti valiutą irgi šiandien. Įdomu, ar Lietuva gali atlaikyti
antrąją vidinę devalvaciją, jeigu reikalas prispirtų?