Tema: Re: Parengė planą, kaip litą pakeis euras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-10 13:01:40
2013-06-10 09:51, RaR rašė:
> Balsuoji, nebalsuoji už tą liberalią politiką, o rezultate vis tiek
> viskas panašiai gaunasi. Tu manai, kad jei praeitus rinkimus būtų
> laimėję socdemai ar dar kas nors, būtų kažkas iš principo kitaip buvę?
> Juk prieš krizę vyriausybės išlaidos buvo padidintos pagrinde
> konservatorių, buvusių lyg ir opozicijoje, bet kontroliavusių Kirkilo
> vyriausybės darbą, pastangomis. O atsidūrę valdžioje tie konservatoriai
> jau tapo didžiaisiais taupytojais.

Butent. Nei Kirkilas, Nei Kubilius, nei Butkevicius nenustato kiek turi
buti devalvuotas litas. Manyti, kad atejusieji i valdzia, apsivercia
aukstyn kojom su pries tai buvusiais valdzioje, yra klaida. Nes ne
pasikeitusi vyriausybe vykdo politika.

> Kai pinigų trūksta, turi iš kažkur jų paimti, o jeigu nededi pastangų
> subalansuoti biudžetą, niekas jų tau neduos. Prisispausdinti litų irgi
> ne išeitis - turint omeny kiek jų būtų reikėję prispausdinti - tiesus
> kelias į hiperinfliaciją ir visišką ekonomikos krachą. Na, būtų kokie
> žioplesni valdžioje, galėjo sutrikti atlyginimų ir pensijų mokėjimas,
> sukelta ekonomikos suirutė, emigracija būtų buvusi dar smarkesnė. Būtų
> apsukresni ir pragmatiškesni buvę - gal pigiau būtų pasiskolinę, gal
> protingiau nuo kažko nurėžę, o kažko nelietę.

Protingiau nuo kazko nureze? "Nurezti" - netinkamas zodis. Man labiau
priimtinas - sodinti uz grotu finansu svaistyma. Tuomet ir biudzetas
turetu tendencija i savaimini susireguliavima. Issivysciuse salyse
"probleminias" biudzeto eilutes valdzia PATI perduoda visuomenei, kad
nusimesti atsakomybe. Nes siuo klausimu negali buti loterija.