Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: RaR
Data: 2013-05-24 13:58:11
> Latviu premjeras tvirtina, kad devalvacija butu issprendusi daugiau
> problemu. Kodel nedevalvavo nezinau. Isivaizduoju, kad daline
> devalvacija, kokiais 5-15%, turetu didesnes naudos, negu dabar turime
> zalos, o i bankuse zmones siuo metu laikytu bent 2 kartus maziau indeliu.

Aš nemanau kad kažką iš viso būtų išsprendusi ta devalvacija. kainoms,
kaip ir atlyginimams, efektas būtų labai trumpas, emigracija dar
padidėtų, o kuo geriau, kad žmonės visus litus išsikeistų į eurus,
dolerius ar svarus - nežinau.

> Tai taip, nieko neivyko, bet akcizas dujoms yra, valdininku
> atlyginimai sumazinti, o pensijos pagal kisene...

Nežinau ar tikrai mažesni tie atlyginimai, bet pensijos: "Vidutinė
senatvės pensija Lietuvos praėjusių metų pabaigoje buvo 816 litų. Tuo
metu Latvijoje ir Estijoje vidutinė senatvės pensija buvo gerokai
didesnė, atitinkamai 936 litai ir 1090 litų." Ir apskritai prie
Dombrovskio pakartotinio tapimo premjeru labai prisidėjo ir tai, kad jis
labai jautriai žiūrėjo į socialines problemas, stengėsi apsaugoti
daugiausiai problemų patiriančius visuomenės sluoksnius. Gi Kubiliaus
pasisakymuose daug kas matė nemažai arogancijos.

> Dar Delfi CITAVO Butkevicius teiginius, kad euro ivedimo metu reikia
> devalvuoti lita 30%.
> Va tau Butkeviciaus paruostas 30% pabrangimas. Tik euras cia niekuom
> detas.

O kuo jis pagrindžia tą "būtina"? 30% tai labai nemažai, o pagal turimą
rezervą galima būtų ir revalvuoti. Iki tol nė vieni stojantieji
nedevalvavo, o slovakai kiek revalvavo. Tipo mokesčiais pakankamai
nesurinksim, tai pažadėtą atlyginimų ir pensijų kilimą vykdysime bei
stadioną vėl statysime po truputį iš visų atėmę?

Šiaip jau jeigu jis dabar taip sakė - tai tikrai gan silpno proto.
Tokius dalykus geriau daryti prieš tai nešnekant, negu šnekėti nieko
nedarant.