Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: RaR
Data: 2013-05-24 10:29:41
> Jau nepergyvenk, kad lietuviai neprisidės. Kai reikės atsiskaitinėti
> su vokiečiais per TARGET2, atiduosi ne tik batus, bet ir triusikus. Ir
> visai nereikia būti eurozonos nariu. Smagu, ane?

Nieko nesupratau.

> 1. Baik Tu gąsdinti tuo Kubilium su 10proc. Pasiskaityk geriau
> Šimonytės komentaro apie 9 proc. palūkanas ir pasižiūrėk to meto iždo
> vekselius. Jei būtum tikras patriotas - užstatęs namukį ir pirkęs
> vekselių - žiūrėk, valstybė būtų išgelbėta.
>
> 2. Niekas neleis atsirišti įsivedus eurą. Niekas. Ir tai yra esminis
> skirtumas. Graikiją jau 5 metus dulkina, ir pabaigos nematyti.

1. O tai tų 10% nebuvo? Net de facto bankrutavusi Graikija už tiek
nesiskolino.
2. Visų pirma jei gyvuos eurozona, jokio reikalo nematau iš jos
išstojinėti. Antra - išėjome iš Sovietų Sąjungos, tai pasitraukti iš
euro zonos - jokių problemų, ES komisarai gali tik pabambėti ar kokias
išmokas sumažinti. Graikija iš euro zonos nepasitraukia ne todėl, kad ją
kas nors ten laiko, bet todėl kad jie patys iš ten nenori išeiti.
Skirtingai netgi nuo kokios Latvijos, kur už eurą yra kokių 40%
gyventojų, Graikijoje už jį pasisako netoli 70%, nes žino kas lauktų jų
pajamų ir santaupų grįžus prie drachmos.

> Įdomios interpretacijos. Tu mano gyvenimu nesirūpink, ačiū. Man
> klientai moka daugiau nei Tau, nes aš jiems sukuriu daugiau vertės. Ar
> gerai pasakiau?

Iš kur toks tikrumas?

> O kas blogai su litu? Ar jį konvertuoti kažkokios problemos paskutiniu
> metu?
>
> Ir ką reiškia "dar piginti"? Jei turi omeny vidinę devalvaciją, tai ji
> nepataikė (pasirnktas targetingas prastas). Dar pilna tokių, kurie
> gauna net per daug už savo darbą - 37.4 proc. Lietuvos BVP suka
> prasiskolinusios valstybės užsakymai (2011 duomenys). O minimalkė prie
> bet kokios valdžios toliau sau auga. Jau nekalbant apie pensininkus,
> kurie reikalauja neuždirbtų pensijų.

Vėl tau sunkiai daeina. Sakau kad Lietuvoje ir taip maži atlyginimai
lyginant su dauguma ES šalių, o tu juos nori dar piginti nuvertindamas
litą, o po pradedi verkti dėl didelės emigracijos. Sunku, kai galvoje
tokia maišalynė, tuomet vieno proceso nesugebi susieti su kitu.