Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-05-24 08:43:55
2013-05-24 03:11, abc rašė:

> Na tai ką, sumuokim rezultatus: 11 UŽ ir 7 PRIEŠ ...
>
> ... ir ženkime į sekantį etapą. LTU įsiveda eurą.....Lietuva išdidžiai
> įmoka įnašą į stabfondą....o euras - suskyla. Vokiečiai siunčia italus
> ant trijų raidžių ir traukiasi. Lietuvos verslams kinkos dreba, o
> Lietuvos obligacijų ir vekselių palūkanos vėl grįžta maskatuotis į 9-10
> proc ribas. Dragis išlenda TV dėžėj: "Ramiai, chebra. Aš čia valdovas.
> Perku LTU obligacijas. Varysim iki galo." Pan Butkevič, kaip ir
> Kirkilas, vėl daužosi į krūtinę: "Krizės nėra".
>
> Su kuriais (vokiečiais ar italais) pasilieka LTU proto bokštai? :))

Jeigu lietuvis dirba Vokietijoje, o atostogauja Lietuvoje tai klausimo
kilti neturetu.

Cia minetos mikriuku kainios yra "beprociu" veiklos rezultatas, kuriuos
stalinas statytu prie sienos ir saudytu, kad sumazetu korupcija iki
okupaciniu laiku lygio. Kadangi taip nebus tai kalbeciau pakalbeciau
apie kita scenariju. Po desimtmecio "beprociai" uz Lenkijos spectarnybu
eurus tampame Lenkijos provincija. Ir mokomes ne italu kalba savo noru,
o lenku privaloma tvarka.
Ar verta isivestri eura? Skirtumas butu didelis, jeigu tapdami Lenkijos
provincija, kisenese turesime lita ar eura.