Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-05-24 08:34:35
Tu paminejai, kad priezastis yra nuostolingi parkai su penkiazenkliais
vadovu atlyginimais. O as esu tikras, kad problema yra ta, kad mikriuku
savininkai nemoka DUOKLES.  Pagaliau ir parku vadovu penkiazenkliai
atlyginimai yra savotiska duokle. Teisus buvo Stalinas - tokius
geriausiu atveju isvezdavo i belomoro kanalo statybas, o tie kas
sugebedavo atlikti savo darba gaudavo atlyginima kaip eilinis murininkas
statybose. Paskui tik atsirado priedai vykdantiems penkmecio planus. Pas
mus penkmeciai isliko, o planai dingo.

As cituoju 10 metu senumo kainas. Pirmas mikriuku marsrutas atsirado
Vilniuje pries 40 metu Ciurlionio Lietuvos komunistu partijos
instruktorius veziodavo iki dabartines Jogailos gatves - ju kompertijos
bustines ir kainavo 5 kapeikas. Tik veliau atsirado ir eiliniams zmonems
po 20 kapeiku kas siandien atitiktu 2 litu kaina. O paminejau 10 senumo
kainas, nes mikriuku marsrutai yra pelningi vezant keleivius uz 2 litu
kaina.