Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-05-24 04:12:09
On 23/05/13 07:27, RaR wrote:
> Aš už. Dabar vis tiek naudojame euro pakaitalą, tai geriau naudoti patį
> eurą - išnyks tik dėl pakaitalo kylantys nepatogumai. Vienintelis
> dalykas, kad reikės įnešti savo indėlį į euro stabilizacijos fondą, bet
> Lietuvos ekonomikai būtų sveika ne tik imti, bet ir kažkiek duoti.

Jau nepergyvenk, kad lietuviai neprisidės. Kai reikės atsiskaitinėti su
vokiečiais per TARGET2, atiduosi ne tik batus, bet ir triusikus. Ir
visai nereikia būti eurozonos nariu. Smagu, ane?

> Tuo labiau, kad prispyrus bėdai visokie kubiliai gal jau neatsisakytų šio
> fondo paramos ir nebesiskolintų rinkose už 10% palūkanų. Jeigu bijoma
> euro, kaip valiutos, staigaus žlugimo, tai net ir dabar žlugus eurui
> litas netektų praktiškai viso savo rezervo ir pavirstų beverčiu
> popierėliu. O atsirišti techniškai bet kada galima, reikia tik noro.

1. Baik Tu gąsdinti tuo Kubilium su 10proc. Pasiskaityk geriau Šimonytės
komentaro apie 9 proc. palūkanas ir pasižiūrėk to meto iždo vekselius.
Jei būtum tikras patriotas - užstatęs namukį ir pirkęs vekselių -
žiūrėk, valstybė būtų išgelbėta.

2. Niekas neleis atsirišti įsivedus eurą. Niekas. Ir tai yra esminis
skirtumas. Graikiją jau 5 metus dulkina, ir pabaigos nematyti.

> Vis tik jauti kažkokią gilią neapykantyą savo neemigravusiems
> tautiečiams. Išvažiavai ten, kur daugiau moka, ir po to agituoji
> Lietuvoje dar piginti darbo jėgą; išvažiavai ten, kur naudojama plačiai
> pripažinta valiuta, kurią bet kur gali išsikeisti, bet nenori kad tokią
> valiutą turėtų ir pasilikę tautiečiai...

Įdomios interpretacijos. Tu mano gyvenimu nesirūpink, ačiū. Man klientai
moka daugiau nei Tau, nes aš jiems sukuriu daugiau vertės. Ar gerai
pasakiau?

O kas blogai su litu? Ar jį konvertuoti kažkokios problemos paskutiniu metu?

Ir ką reiškia "dar piginti"? Jei turi omeny vidinę devalvaciją, tai ji
nepataikė (pasirnktas targetingas prastas). Dar pilna tokių, kurie gauna
net per daug už savo darbą - 37.4 proc. Lietuvos BVP suka
prasiskolinusios valstybės užsakymai (2011 duomenys). O minimalkė prie
bet kokios valdžios toliau sau auga. Jau nekalbant apie pensininkus,
kurie reikalauja neuždirbtų pensijų.