Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-05-24 04:11:51
On 22/05/13 23:55, abc wrote:
> Pagrindinis argumentas - bet kada galime atsirišti.
> Įšokus į traukinį - niekas niekaip nebepaleis. Nesvajokit.

Na tai ką, sumuokim rezultatus: 11 UŽ ir 7 PRIEŠ ...

.... ir ženkime į sekantį etapą. LTU įsiveda eurą.....Lietuva išdidžiai
įmoka įnašą į stabfondą....o euras - suskyla. Vokiečiai siunčia italus
ant trijų raidžių ir traukiasi. Lietuvos verslams kinkos dreba, o
Lietuvos obligacijų ir vekselių palūkanos vėl grįžta maskatuotis į 9-10
proc ribas. Dragis išlenda TV dėžėj: "Ramiai, chebra. Aš čia valdovas.
Perku LTU obligacijas. Varysim iki galo." Pan Butkevič, kaip ir
Kirkilas, vėl daužosi į krūtinę: "Krizės nėra".

Su kuriais (vokiečiais ar italais) pasilieka LTU proto bokštai? :))