Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: RaR
Data: 2013-05-23 10:28:11
Aš už. Dabar vis tiek naudojame euro pakaitalą, tai geriau naudoti patį
eurą - išnyks tik dėl pakaitalo kylantys nepatogumai. Vienintelis
dalykas, kad reikės įnešti savo indėlį į euro stabilizacijos fondą, bet
Lietuvos ekonomikai būtų sveika ne tik imti, bet ir kažkiek duoti. Tuo
labiau, kad prispyrus bėdai visokie kubiliai gal jau neatsisakytų šio
fondo paramos ir nebesiskolintų rinkose už 10% palūkanų. Jeigu bijoma
euro, kaip valiutos, staigaus žlugimo, tai net ir dabar žlugus eurui
litas netektų praktiškai viso savo rezervo ir pavirstų beverčiu
popierėliu. O atsirišti techniškai bet kada galima, reikia tik noro.

Vis tik jauti kažkokią gilią neapykantyą savo neemigravusiems
tautiečiams. Išvažiavai ten, kur daugiau moka, ir po to agituoji
Lietuvoje dar piginti darbo jėgą; išvažiavai ten, kur naudojama plačiai
pripažinta valiuta, kurią bet kur gali išsikeisti, bet nenori kad tokią
valiutą turėtų ir pasilikę tautiečiai...