Tema: Re: pensiju fondai
Autorius: Soros
Data: 2013-05-07 12:14:47
Turejo buti sodra ir sodra fondas. Sodra sena sistema, nauja sodra fondas.
Jame tureju buti visi tie, kurie nori kaupti kitaip.
Ten turejo buti prisijungimas internetu ir galejimas kaupiamas lesas deti i
banku kaupiamuosius terminuotus indelius, valstybes terminuotas obligacijas
ir visus dabar esancius termintuotom sutartim fondus.
Tokiu budu nebutu jokiu tokiu dideliu administraciniu mekesciu, nes as
asmeniskai deciau tik i terminuotus indelius, na ok sodra fondas galetu
pasiimti nuo visu po koki 0.2%. jei kalba eina apie dabar prikauptus
keliolika milijardu tai keliasdesimt milijonu turetu ismaitinti kokia 100
sodra fondas tarnautoju komanda, pastata ir serverius. O dabar fondu
administraciniai mokesiai man nesuvokiamai dideli.

As ir pasirinkau Finasta, nes jie rode kad ir su velavimu, bet rode fondo
tikslia sudeti, kiti apeliavo i pasitikejima, bet i kur investuoja nerode.
Na ir administraciniai tada buvo geri, dabar velgi didoki prie tokio pelno,
bet pasirinkimas silpnas
jei kas randate geriau, duokit zinoti.