Tema: Re: Demografinė Lietuvos Opa
Autorius: Alvidon
Data: 2013-04-23 20:38:39
XX'am amžiuj Lietuvos teritorijoj pinigai radikaliai išgaravo bent
kokius penkis kartus (caras, 2xvokiečiai, tarpukario Lt, sovietai).

Bet čia kalba buvo apie demografinę padėtį. Dabartinė vakarų
pasaulio socialinių išmokų sistema (sodros jų) susiformavo idealiomis
salygomis (pokario gimstamumo bumai, žmonės dar neišmoko tinginiaut
irba būti pašalpiniais, visuomenės buvo jaunos (geras dirbančiųjų/išlaikomų
santykis). Dabar gi visos vakarietiškos visuomenės suseno (vaikų mažai,
pensinykų daug), pašalpinių ir kitokių graikokomunistuojančių daug ir jie
rėksmingi, laukinis kapitalizmas (vienintelė santvarka, mokanti iškepti daug
ir kokybiško pyrago) nemadoj. Todėl aš visai nesitikiu gauti savo pensijinio
pyrago gabalą. Pyrago tiesiog bus labai mažai, kaip bedalinsi, vistiek mažai.
Bo kepančiųjų mažėja ir iš jų tyčiojamasi, o valgančiųjų daugėja. Kažkokia
forma kažkada tie kepantieji vistiek atsisakys maitint veltėdžius, tai
neišvengiama. Klausimas tik ar tai įvyks palaipsniui švelniai, ar staiga grubiai.

Ir tas pyrago kepimas/dalybos ir yra vienintelis faktorius, įtakojantis pensijas
ir panašias socialines gėrybes. Visi kliedesiukai apie santaupas, užsidirbtas
pensijas ir tėra kliedesiukai. Gali daba prisikrauti pilną rūsį pinigėlių, bet jei
po keliolikos metų trūks pyrago, tai už visą tą pinigėlių kubatūrą tegalėsi
susipirkti kelias riekeles pyrago, ba pyragas labai pabrangs, o pinigėliai labai
atpigs. Visokie investiciniai fondai tėra pinigų tavo rusyje variantas su lietais
ratlankiais ir niauktais stiklais.