Tema: Re: Demografinė Lietuvos Opa
Autorius: abc
Data: 2013-04-18 03:47:16
On 17/04/13 07:14, RaR wrote:

> Bet šiuo atveju mes ne apie tai.

Kaip ne apie tai? Buvo čia agitatorių investuoti. Pats minėjai
Rusijas/Kinijas :) Nebijai kinų NT burbulo? Anas bus x5 kart didesnis,
nei JAV.

> [...]
> operacijos, kurių kaina dažniausiai viršytų draudimo sumas. Štai čia,
> kadangi finansavimas būtų ribotas, biudžetinis, galėtų išlikti visokios
> eilės operacijoms ir pan. Gi visa kita sistema - pasiūla reaguotų į
> paklausą ir iš esmės išsispręstų eilių, pakišų ir visokių biurokratinių
> nesąmonių problemos. Aišku, naikintinas kompensuojamų vaistų sąrašas,
> kurio ir dabar vertėtų atsisakyti, nes jis yra tik terpė korupcijai -
> turėtų būti kompensuojamos gydymo išlaidos, o ne teikiamas pranašumas
> valdininkų pasirinktoms firmoms ir konkretiems jų produktams.

Deleguoju RaR į sveikatos ministrus, Andriuškai jau seniai laikas į
pensiją. Čia visai rimtai, geri pastebėjimai. Bet tik teoriniai, todėl
ir toliau niekas nesikeis.