Tema: Re: pensijų fondai (kokie atsiliepimai apie MP pensija?)
Autorius: abc
Data: 2013-03-25 03:04:57
On 24/03/13 14:40, Linas Petkevičius wrote:
> Nežinau - speju visaip buna.

O aš visai nenoriu, kad su mano uždirbtom ir dabar savanoriškai
patikimom įmokom būtų "visaip".

> Bet jei poezijos rašytojas iš savo darbo sugena uzdirbti milijonus, man
> atrodo normalu, kad kur juos deti, jam kazkas pataria. Kad patareju buna
> ir neprofesonaliu - irgi normalu.

Yra tik dviejų tipų patarėjai: arba jie nori sau naudos, arba jie nori
sau naudos. Čia verta prisiminti litoffcų mantrą 'apipisk artimą savo'.
Tai ir pasaulyje dalinai galioja, bet Lietuvoje - tirščiau.

Pamąstyk pats: jeigu mes negalime apskaičiuoti kiek elektra kainuos po
30 metų, kaip mes galime paskaičiuoti kiek kainuos mūsų
pensija/santaupos? :)