Tema: Re: pensijų fondai (kokie atsiliepimai apie MP pensija?)
Autorius: abc
Data: 2013-03-20 04:01:51
On 18/03/13 20:18, Jurgis wrote:
> Sveiki,
>
> draudimo brokeris čia mane pakalbino pokalbiui...
> ir papasakojo, kad yra tokia http://mpensija.lt/main.php/id/61/lang/1
>
> kuri specializuojasi tik pensijų kaupime, todėl, efektyviau valdo $,sakė
> - mažesni administraciniai,
> - geresnės palūkanos,
> - išsamesnės ataskaitos
>
> gal kokių nuomonių?

nuomonė tokia, kad apdurnins, ir paliks.
Aš tai stebiuosi, kaip žmonės vis lipa ir lipa ant to paties grėblio*.

O svetainė jų?

"Mūsų misija – padėti užtikrinti klientams 80% dydžio dabartinių arba
būsimų pajamų senatvės pensiją, taip pat, remiantis sėkminga Islandijos
finansų valdymo patirtimi,"

Nors apie Islandijos finansų valdymo patirtį patylėtų. Įsiskolino berods
1000proc. nuo visos šalies BVP, įmurkdė visą šalį į šūdą, įsiutino
indėlininkus olandus su britais, o savininkas dar ir gerą futbolo klubą
pakeliui supiso....šaudyt tokius reikia. Tai gerai, kad jų vyriausybei
užteko proto pasiųsti tokius "bankyrus" nx...

*Tu, musėt, dar mažas buvai, bet gal iš tėvų girdėjai, kad buvo tokie
bankai "Sekundė", "EBSW", "Akcinis Inovacinis"....... paklausinėk, jie
Tau vaizdžiau nupasakos, kaip pinigai ant medžių auga.