Tema: Re: pensijų fondai (kokie atsiliepimai apie MP pensija?)
Autorius: Soros
Data: 2013-03-19 14:27:40
As ir pasirinkes finasta, buvau issiganes su ju pertvarkom, bet atrodo
vaziuoja taip pat panasiai kaip ir vaziavo.
Jie man vieninteliai patiko su tuo metu pateikiamom ataskaitom. Dabar
analizes nedariau.
Isties tie fondai lai dirba, bet man labiau patiktu jei butu daug
paprastesne ir lankstesne sistema.
Manau tikrai isgirs tie kas yra atsakingi.
Kadangi dabar ir taip visi fondu dalyviai ir fondai kontroliuojami Sodros.
tai paprasciau butu kad sodroje turetume visi po saskaita ir tuomet as jos
viduje internetu galeciau pasirinkti norima fonda, indeli kokio noriu banko
ar pirkti valstybes obligacijas, o dabar jauciuosi ivarytas i garda be
pasirinkimo laisves uz pernelyg didelius mokescius.
Padeciau indeli ir rukytu visi fondai, o graza butu zymiai didesne, nes
reikia ivertinti fondu uzmokesti 0.65-2% nuo pas juos laikomu lesu ir dar
nuo is sodros ateinanciu mazu imoku..
Dabar reikai vaikscioti po visus fondus, sekti kas ka pakeite, gi nevisi tai
daro. O kiekvienas internetu ar sodroje galetu padeti neterminuotus
indelius, fondus ar obligacijas ir manau butu zyymiai pigiau nei dabar
atskiri fondu islaikomi vadybininkai. Viskas pereitu i sodros darbuotoju
rankas, nebeutu jokio saliskumo.
sekmes reformuojantis.