Tema: Re: pensijų fondai (kokie atsiliepimai apie MP pensija?)
Autorius: kurmis
Data: 2013-03-19 13:09:27
Nu nezinau, niekada nepasitikiu ka sako visokie brokeriai. Man asmeniskai,
po siokios tokios analizes, patiko finastos fondai, pasirinkau konkreciai
sita:
http://www.finasta.com/lit/lt/taupymas-ir-investavimas/ii-pakopos-pensiju-fondai/finasta-augancio-pajamingumo?from_year=2004&from_month=06&from_day=15&to_year=2013&to_month=03&to_day=15

Per ta pati laikotarpi sugebejo uzdirbti dvigubai didesne graza nei
analogiskas, panasios rizikos mpensijos fondas.