Tema: Re: Spalvos kodas
Autorius: vaidas100
Data: 2017-08-09 11:46:49
Labai puiku, kad pasikaustęs esi teorijoje puikiai :)
Dėl CMYK jau sakiau, kad nesiginčysiu, nes jis tikrai priklauso nuo to
ant ko tu tuos dažus ir kokius dažus tepsi :)

Aš kabinėjuosi prie 2 dalykų "spalva.jpg":

1. Neteisingas/klaidinantis spalvos pavadinimas.

Negalėjo naudoti "319C", nes "319C" yra vat toks:
https://www.pantone.com/color-finder/319-C
Nesikabinėčiau jei būtų "319" (be "C" raidės) arba dar kažkoks kitoks
pvz. "Marytė 319C".

2. Blogas RGB.

https://negliadesign.com/ask-a-designer/whats-the-difference-between-pms-cmyk-rgb-and-hex/

"Basically, a HEX color code is shorthand for its RGB values with a
little conversion gymnastics in between."

t. y. RGB-->HEX yra elementarus dešimtainių skaičių konvertavimas į
šešioliktainius.