Tema: Re: Spalvos kodas
Autorius: tranzoo
Data: 2017-08-08 17:22:50
neteisingas atsakymas.
pats nesupranti (tikslaiu supranti, bet neteisingai) ir klaidini kitus.

taip, pantone 319 C yra spalva, taip, ja sugalvojo pantone ir viskas,

kas yra spalva ir kaip mes ja suvokiame praleisiu...
o spalva yra priimata apibrezti tokiu budü:
CIE L*a*b* (CIELAB) is a color space specified by the International
Commission on Illumination (French Commission internationale de l'éclairage,
hence its CIE initialism). It describes all the colors visible to the human
eye and was created to serve as a device-independent model to be used as a
reference.

taigis atsirado savo laiku tokia PANTONE kompanija, kuri nusprende padeti,
sugalvojo daug pavadinimu ir paleido tai i pasauli.

taigi Pantone 319 yra pantone sugalvota spalva, kurios reiksme yra L74 a-39
b-17.

bet islindo Maryte - sako, kad man tokia spalva ant kreiduoto popieriaus
nesigauna!
pantone pakrapste galva ir sugalvojo spalva 319 C, paeme ISO standarte
aprasyta kreidini popieriu ir 'pritrauke' L74 a-39 b-17 kad butu
panasiausia. parase jos recepta: Pantone process blue 12.50, Pantone Green
12.50; Pantone transparient white 75.00.
tada islindo Petriukas - sako - as sumaisiau tuos pacius dazus, dengiu juos
tokiu paciu sluoksniu and nekreidoto popieriaus ir man nesigauna nieko
panasaus i 319 C nei i L74 a-39 b17!
Pantone puole ramint. sako viskas gerai - va tau Pantone 319 U! tai tie
patys dazai kas ant 319 C tik nekreiduotam popieriui - eik nuramin savo
klientus...

tada islindo Tadas ir sako, kad as negaliu spausdint dazais - galiu naudot
tik CMYK dazus - nesigauna nieko - nei ant kreiduoto nei and nekreiduoto
popieriaus!
Pantone duoda 'color bridge' spalvas 319 CP 'coated process' ir 319 UP
'uncoated process'

po kiek laiko tada sako, kad ESKO isleido afygienna softa Equinox - padek!
Ir pantone istiesia ranka su 319 XGC...

tai kaip ir spalva viena, pet penki skirtingi jos atspalviai. kuris
teisingas? 319 C? 319 U? 319CP? 319UP? 319XGC?

ogi nigfiga - teisingas yra L74 a-39 b-17. tikkad jo negali visada padaryt
vienodo. ar hex ar chujex ar rgb ar rgbb art cmyk ar chuyk - visada gausis
skirtingai nes kaip mes matome ir suprantame spalva yra kintama, kaip ir
kintama aplinka spaudoje ar sviesoje, pakeisk kalibracija, spalvini profili,
CMM pagaliau - gausi skirtinga vaizda.