Tema: Re: Spalvos kodas
Autorius: vaidas100
Data: 2017-08-08 11:38:32
Tai yra spalva, kurią SUGALVOJO "Pantone" UAB'as :)
T. y.:
1) sugalvojo jos pavadinimą
2) sugalvojo spalvos atitikmenis įvairiose spalvų sistemose
3) spalvą matyt užpatentavo
4) deda tą spalvą į savo leidžiamus spalvų katalogus,
kad turėtų patys už ką bandelių nusipirkti,
o pramonė/verslas/dizaineriai/pirkėjai/pardavėjai/etc susikalbėtų

Bandai ginčytis dėl ko? :)
1) kad čia kalba apie Pantone spalvą? :)
2) kad Pantone kažkaip ne taip sugalvojo 319C spalvą? :)