Tema: Re: Spalvos kodas
Autorius: vaidas100
Data: 2017-08-08 09:50:04
Tikrai kažkas truputuka nenormalaus yra... :)

Buvo prikabintas "spalva.jpg",
kuriame parašyta, kad tai "319C" spalva.
Kas tai daugiau gali būti jeigu ne Pantone?

Jeigu darome prielaidą,
kad tai vis dėlto ne Pantone tai
vis vien RGB blogas,
nes RGB=HEX tik RGB parašytas dešimtainiais,
o HEX šešioliktainiais skaičiais :)
HEX 2D CC D3
RGB 45 204 211
(2D=45, CC=204, D3=211)
Dėl CMYK nesiginčysiu... :)

Jeigu tai vis dėlto Pantone tai
kažkas suklydo rašydamas ir RGB, ir CMYK... :)
https://www.pantone.com/color-finder/319-C