Tema: Re: Spalvos kodas
Autorius: tranzoo
Data: 2017-08-07 17:57:29
taip, normalu.

galima ristis prie Pantone 319 C, kurios spalvos reiksme yra L74 a-39 b-17
kai yra dirbama pagal ISO standarta.

ekranui isvis px - visitek skirtingi monikai skirtingai rodys.

jei nori but saziningas - photoshope susirask Lab reiksme, savo profiliui -
ja ir naudok.

jei nori daugiau ismokti apie spalvas  - rasyk. duosiu literaturos.