Tema: Re: A1 pigmentinis printeris?
Autorius: tranzoo
Data: 2016-08-31 09:58:27
yra 7800 berods beveik naujas. siundyt vadybininka?

parasyk man i tdr eta takas.lt, jei sugalvosi

"olis" <olismuolis@gmail.com> wrote in message
Šiap, didoki. Man 24 colių per akis. Kitų darbų nesugebėsiu prastumti
masiškai.

O dėl pigmento, bandžiau 2 savaites ant škvalo palaikyti. Po savaitės
pasimatė, kad geltona spalva blunka. Kažkaip man keista. Kodėl geltona?
Rašalo ir solvento geltona blunka nuo saulės, o pigmentas, kaip suprantu
smėlis? Ar čia jis nuo vandens išsiplovė būtent geltoną spalvą? :/

olismuolis